0 items in het mandje
  • Geen items in het mandje.

Vermissing, schade en reclamatie

Ondanks dat al onze producten uitvoerig worden gecontroleerd kan het natuurlijk eens voorkomen dat er iets mis gaat. Hierbij kan men denken aan bijvoorbeeld een beschadiging welke tijdens het transport is ontstaan, het missen van een onderdeel of andere onvolkomenheden. Voor een zo snel mogelijke afwikkeling van het probleem is het van belang dat u ons tijdig op de hoogte brengt van het probleem. Meldingen na 8 dagen vallen namelijk niet meer onder de garantie. Verborgen gebreken die later ontdekt worden dienen door u als klant aan ons aannemelijk gemaakt te worden.

Belangrijk – bewaar de pakketnummers !!!

Al onze blokhut producten zijn voorzien van een uniek pakketnummer. Deze kunt u terug vinden als sticker op de verpakking en/of bij de meegeleverde documentatie of opbouwbeschrijving. Deze nummers heeft u nodig in het onwaarschijnlijke geval dat u vervangende/extra onderdelen nodig hebt of later een vergoeding wilt vanwege eventueel aangetoonde mankementen.

Al onze producten worden met grote zorg aan een grondige controle onderworpen. Voor kleine gebreken zoals vervorming, kleurverschillen, scheuren alsmede weersgerelateerde en/of hout-alszijnde natuurproduct gerelateerde afwijkingen, kan geen aanspraak op garantie worden gemaakt. Mankementen zoals missende onderdelen, zware beschadigingen en/of vervormingen welke dusdanig zijn dat gebruik onmogelijk is, vallen wel onder de garantie. De aard van het mankement kan alleen door Blokhutreus ten gunste van u worden beoordeeld aan de hand van duidelijke foto’s en omschrijving van het mankement.

Blokhutreus levert geen garantie op producten wanneer er eigenhandig wijzigingen aan het product zijn aangebracht welke onjuist, onzorgvuldig of ondeskundig, en/of waarbij de opbouw-, behandelings- en onderhoudsvoorschriften niet zijn nageleefd.